úterý 17. srpna 2010

Nadšenecká

Tak se mi zase začaly hromadit psací podněty a k nim i trochu chuti pustit je do světa a podělit se, tak já se tedy podílím :) Nejdřív vám musím říct, že jsem se díky E. rozhodla proměnit peníze ušetřené ze stípka v Balatonfüredu místo za maďarské knížky (kterých mám plnou knihovnu a než je všechny přečtu a budu potřebovat nové, uplyne spousta času) za inline brusličky. A aby to neskončilo jen tím proměňováním penízků, tak jsem se na právě uplynulý víkend přihlásila na bruslařský kurz a výsledkem je, že už jsem si dneska bez obav z pádu i nezabrzdění drandila v lehkém dešti na Zbraslav a zpět a strašně jsem si to užívala. Ani ten měnící se povrch mě neodradil, myslím, že možnosti jít se projet takhle pěkně dopoledne, když na stezce skoro nikdo není, občas využiju. 
No a pak jsem úplně nadšená z farmářského trhu na Kubáni, ze kterého jsme před pár hodinama přišli s taškama plnýma zeleniny a ovoce. A to už vlastně skoro zavírali, stánky musely být skoro prázdné oproti dopoledni, a stejně to byla nádhera! Jsem moc ráda, že se toho v Praze za poslední rok tolik změnilo a já, zhýčkaná maďarskými tržnicemi, o kterých tu už kdysi byla řeč, si nemusím lámat hlavu, jak vymámit ze supermarketu obstojný kus papriky. Konec čínskému česneku!
No a pak si představte, že jsem se při večerním venčení, při vysvětlování, jak že se jmenuje to naše psisko, potkala s maskovaným Maďarem. Ptal se mě totiž česky, ale co znamená slovo sárga už vysvětlit nepotřeboval. A prý, že kdybych něco potřebovala... jen jméno i kde že to bydlí jsem zapomněla stejně rychle, jako mi to řekl, ale myslím, že toho jeho tlustého ridgebacka poznám i na dálku a s pánem se ještě uvidíme :)
Konec nadšeneckých zpráv, teď jste na řadě vy! Ráda bych zase po čase věděla, kdo to tu vlastně čte ;)